dinsdag 18 oktober 2016

Mijn nieuwe baan

Dit is mijn nieuwe baan.

T. rex-uitlaatservice?
Vanaf deze maand speel ik in de Dino Experience Liveshow, een familievoorstelling die het komende seizoen in Nederland en België te zien is. Het is een heel spektakel: avonturiers, boeven, wildernis, muziek, licht- en rookeffecten, een maffe professor, noem maar op. Alles is in 3D, en je hebt niet eens een bril nodig! Maar het belangrijkste: er komt een levensechte T. rex aan te pas.

In de herfstvakantie (nu dus) is een korte versie van de voorstelling (30 min) te zien in Dinoland Zwolle. En ja, je verzint het niet: uitgerekend ik mag de T. rex gestalte geven. Dat doe ik op 19 en 29 oktober. Kom langs als je me wil zien (al ben ik niet herkenbaar). De show speelt de hele vakantie drie keer per dag. De show is gratis toegankelijk voor alle bezoekers van Dinoland. Het park is op loopafstand van station Zwolle.

Na de herfstvakantie gaan we met de lange voorstelling (70 min) het land in. In die voorstelling speel ik de rol van Professor, dus ben ik iets herkenbaarder te zien. De voorstelling is bedoeld voor families en dappere kinderen vanaf 5 jaar.

De T. rex is nog vrijgezel. Grijp uw kans!
Hoe ben ik, de dinoman, in een voorstelling over dino's terechtgekomen? Gelukkig toeval. Je gaat als acteur gewoon alle audities af die je leuk lijken, en dit zat daar toevallig tussen. Wat wil een mens nog meer?
Biologische friet! Gelukkig hebben ze dat in Dinoland.
Dus op deze plek binnenkort wat leuke achter-de-schermenkiekjes van de voorstelling, en natuurlijk een uitgebreide recensie van Dinoland Zwolle.

Je vind de speellijst van de voorstelling op dinoliveshow.nl.

Meer lezen?
http://www.dinoliveshow.nl/
https://dinoland.nl/
http://www.michelvantende.nl/website/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten